Statystyki - od maja 2014

2015 button stats bikestats.pl

2014 button stats bikestats.pl

Zaliczone gminy

Wykres roczny blog rowerowy siendziaty.bikestats.pl
  • Sprzęt Unibike Viper GTS 2014

Noworoczna przejażdżka

Poniedziałek, 1 stycznia 2018 · dodano: 01.01.2018 | Komentarze 0

Tradycyjnie, trzeci raz z rzędu, w Nowy Rok zrobiłem sobie wycieczkę po okolicy. Trasa taka jak na rozpoczęcie poprzedniego roku, Velo Dunajec w okolicach Tarnowa. Dziś było ciepło, więc był ruch w interesie. Województwo rozwinęło się z trasą bardziej niż ja, trasa została poprowadzona dalej, wg internetów do ujścia Dunajca do Wisły w gminie Wietrzychowice. Gmina zaliczona, czas miałem ograniczony, a po ostatnim sezonie, a właściwie jego braku kondycji również brak. Sprawdzę stan dalszej trasy następnym razem.
Poprzedni rok z uwagi na pracę zawodową i rodzinę toczył się z dala od roweru. Liczę, że ten będzie lepszy, gorszy ciężko mi sobie wyobrazić.Mam nadzieję, że uda się pojechać na Roztocze z podróżamirowerowymi.info. Jestem zmotywowany by wrócić ponownie do roweru. 2018 - w ósemce widzę dwa rowerowe koła w pionie, musi być to rowerowowy rok! Życzę Wam Do Siego Roku, Rowerowego Roku!